יום רביעי, 5 בספטמבר 2012

בגידה


בעזרת השם

בגידה באופיה היהודי של המדינה

 

העליה לארץ נובעת אך ורק מן  האמונה במורשת ישראל, הארץ המובטחת כמתואר בתורת ישראל. תורה זו התקבלה בחלק הגדול שבאוכלוסית העולם, אם הנוצרים , ואם המוסלמים וכולם יודעים על פי התורה את צדקות ישראל שיש ארץ מובטחת רק לישראל. תפקידנו לבנות את הר הבית.

 הנסיון מאז הקמת ישראל לבנות מדינה המכילה אוכלוסיות רבות או זרות , בכסוי השלטון ה"דמוקראטי", זו בגידה ברעיון היהודי אפילו על פי מגילת העצמאות. יותר מ- 50 שנה הצבור האמוני רואה ניסיון זה להפליל לרעה את מורשת ישראל ואף את האוכלוסיה האמונית,  כמו שבא לדי בטוי בגירוש מגוש קטיף ובעמונה. אך הצבור האמוני אמר "התחלתא דגאולה" . לאט לאט אנחנו נשפיע ליהוד הארץ והשלטון.

הצווים המנהליים זה העבודה השקטה של השב"ק. מטרתה אחת: לשבש את החיים הפרטיים של המתיישבים האמוניים הטובים ביותר שלנו. הגבורים שלנו. גם אני קבלתי הזמנה לחקירה למשטרה. על מה ולמה לא כתוב. העיקר להטריד את הצבור הזה, ללמוד לפחד. אך הצבור הזה לא פוחד. כי הוא ירא שמיים ולא את השלטון המעורער, המושחט והבוגד. החל מן הנשיא וגומר למשטרה.

אני מאשימה את השלטון:

 השלטון לימד את הצבור להיות פחדן על מנת לבצע את המזימות שלו. כריתת ברית עם הערבים בזכות הטרור שלהם. השלטון מוסר את המדינה בידי הערבים ללא שום התנגדות, נותן להם לכבוש את הכנסת ובתי המשפט, בתי חולים ואוניברסיטאות, השוק הפתוח, אפילו בצבא. זו מדיניות בוגדת בעיקרה.  

השלטון כרת ברית עם המרצחים כדי לחסל את הצבור האמוני והאמונה בכלל.

השלטון גרש את הטובים שבצבור האמוני מאדמתם כיוון שהרוצחים לא הצליחו לעשות זאת עם 6000 פצצות.

השלטון הביא לארץ את המחבלים ולימד את הצבור לחיות חיים מטורפים של "בטחון" כביכול כאשר משחררים את המרצחים.

השלטון שופך דם נקי של יהודים תוך שקר ומרמה ובגידה.

כל משתפי פעולה בכנסת ובמשרדים והצבא הם בוגדים.

 

שבט תשע"ב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה