יום ראשון, 18 בנובמבר 2012

מהפכה


 

ב"עה

 

מהפכה ושנוי

לפני שבע שנים היה אירוע גוש קטיף ועמונה. אחרי עמונה התכנסנו בעפרה אנשי הישוב ושמעתי את הדוברים המאשימים שוטר זה ואחר. קמתי ואמרתי שהאירוע מהווה את הסוף של מדינת ישראל. הצבור נרעש והבנתי שהדברים היו חריפים לאוזניהם. אני אישית החלטתי לעזוב לערבות יריחו, בבית חגלה, בחווה על פני יריחו. ציפיתי שעוד אנשים יצטרפו, כי יבינו שהגיע העת להיפרד. אך לא! שבע שנים עברו .גרוש קטיף ועמונה לא היו יחידים. הדברים בוטים וחשופים והצבור לא רוצה לשמוע. ההכנה המנטלית בצבא ממשיכה עתה בקני מידה צבורי, עושים גרוש במסווה של העברת דירה. חלה מהפכה בצבא וממשיכה כעת במדינה כולה, כאשר הערבים עוברים לשלטון בשקט, ב"שלום",וגרוש היהודים ה"שורשיים" הוא רצונם התמים. על רוב הצבור משתלט מעוט כמו בג"ץ. שלטונות ישראל נותנים להם לפעול.
עצוב כי מעשה ההתיישבות הוא איתן, יפה וטוב, מלא אמונה ומעשים טובים.

הצבור שלנו עוד יושן,גם רבניו ומנהיגיו, לא תופסים תהליכים, לא מוכנים לקבל שאחרי שרון וגוש קטיף אנו נמצאים במהפכה צבאית ומדינית כאשר השמאל והערבים שולטים בה. זו מהפכה נגד רצון הרב,  נגד רצון העם. זו מהפכה מודרנית- במרמה, בשקט, על בסיס שקר. הכל מותר כדי לנצח- מרצח ועד גרוש, כולל הוצאת דיבה על הצבור האמוני.- יוצא מכאן שהאויב הוא היהודי השורשי שיכול להתנגד.

אבר מאברי הגוף של עם ישראל חולה, הצבור האמוני מאמין שביכולתו  לרפאו, אך הוא בינתיים משתולל תחת הלחצים הקשים של האומות והצבור שלנו שותק.

בינתיים הצבור שלנו התחיל להיות מוכה, כבר מאז "המחתרת".

כאשר צבור מוכה לאט, לאט, הוא  נכנס לאדישות,  וכך שוברים את ההתנגדות שלו.

קודם מפנים את הצבור "המזדנב" לשלטונות. לכן גוש קטיף ובנימין קודמים. רב הצבור בבנימין וכן בגוש קטיף זה צבור נאמן לשלטונות המאמין ש"תחילת הגאולה" דווקא  בדרך הזו. לכן מקדשים את המציאות החילונית ומקווים שדרך התורה בסופו של דבר תשפיע על הרב. זו דרכו של הרב נריה מייסד בני עקיבא, שהפכה באמת לתנועה רבת הקף במדינה.

די מספיק!

לנו הארץ ,לנו ההבטחה האלוקית!

אל תשאלו אותי מה לעשות? קודם צריך להתעורר, הדרך שלהם התחילה לפני 64 שנים. אך הדרך שלנו- הדרך האמונית המתחדשת בארץ גם התחילה. אך הסתמכנו על השלטון החילוני! ואנו המשכנו לקרוא את הספר! מה עוד צריך?

 

טרם הבנו שהגענו ארצה, ארץ הקודש ודרכנו צריכה להשתנות. קודם כל צריך לכבוש את הארץ ולרשת אותה, ולהתיישב בה, ולעבדה. זו משימה כל התורה  ממש לפי ספר דברים. כל בתי המדרש צריכים להיות קשורים לעבודת האדמה. ולא לנוח ולא להתעייף ולא לפחד  מן הגויים עד גמר המלחמה והחלוקה.

האוייב העמלקי בא להציק לנו, הנה באים הערבים ונלחמים על הארץ, שנתעורר שלשם כך הגענו ארצה- כדי לגאול את האדמה.

הנה ערב ראש השנה מאיימים  ומבצעים גרוש...........במה חטאנו? לא כדי לחזור לקו הירוק ללמד תורה גלותית לעם, אלא צריך להילחם על הארץ ,חטאנו שלא כואב לנו בכלל שהיא כבושה  החל ממנעולה של הארץ יריחו ועזה.

זמן טוב להרהורי תשובה. הגיע הזמן לקום אחרי 64 שנה

בתשובה

ארנה קובוס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה